Fundada el 1999 per Belén Valentín-Gamazo amb un ampli coneixement i experiència en el sector.
Best Way està formada per un equip multidisciplinari, sent actualment una de les companyies líders en serveis d'imatge i protocol.
En Best Way oferim un servei integral a empreses que requereixin des personal per a esdeveniments, congressos, fires professionals, promocions de producte, presentacions, rodes de premsa, actes esportius, etc. fins a l'organització detallada del mateix.
Ajudem i assessorem als nostres clients a definir i solucionar els seus reptes necessaris per a l'èxit de les seves marques i els seus negocis.
La seva directora Belén Valentín-Gamazo manifesta el següent: "Disposem dels recursos necessaris en cada moment, sempre garantint el màxim rigor i compliment de tots els requisits legals."
"La implementació del Sistema Informàtic ERP TRÉBOL/EVENTOS en l'any 2014, ha representat per l'Agència un avanç fonamental com a recurs necessari, per aconseguir la funcionalitat necessària, seguretat de la informació, qualitat de treball, reducció de costos i satisfacció en general dels nostres clients, recursos humans i personal de l'Agència, com així mateix, complir amb els requisits legals de la Llei de Protecció de dades."
"Un dels avantatges importants en contractar el Sistema, va representar la Migració de les dades dels clients i dels recursos humans a la nova base de dades. Els Serveis de Migració de dades que ens va oferir Trébol System Informatica , van ser determinants per a realitzar la Posada en Marxa. En finalitzar la Formació que vam rebre, el Sistema i tot el personal de l'Agència ja estàvem preparat per treballar en temps real. Sorprenentment en 3 setmanes ens havíem preparat per iniciar una nova etapa tecnològica i de futur, a l'Agència."
"El Sistema d'Informació està orientat en el seu disseny al sector d'Agències de Hostesses i Organització d'Esdeveniments. Gestiona correctament les activitats pròpies d'una aplicació CRM (base de dades de clients actuals i potencials, Gestió de Tasques Comercials, Pressupostos i seguiment, Campanyes de Mailing), Recerca, Selecció i Càsting de recursos humans Agenda d'Esdeveniments, Producció d'Esdeveniments (Costos de recursos humans, Materials i Proveïdors), Gestió Documental per als Esdeveniments, Administració (Facturació, liquidacions i Pagaments als recursos humans, Comptabilitat i Tresoreria), Gestió d'Uniformes, Integració de la nostra web amb Altes dels recursos humans en el Servidor de l'Agència i una completa Solució Laboral."