Una bona solució informàtica ha d'anar acompanyada d'un excel·lent servei de Suport. Els nostres recursos humans, els nostres serveis de formació i la nostra tecnologia de comunicacions ens permeten garantir als nostres clients la funcionalitat de la solució contractada i el suport a l'usuari final. Garantim un nivell d'assistència òptim mitjançant un Sistema de Comunicacions que ens permet intervenir a distància i facilitar el suport necessari per fer front a situacions puntuals que requereixen una solució remota.

Causas: - Defecte en el disseny i programació - Defectuosa gravació del programa al disc - Defectuosa instal·lació del programa - Defectuosa còpia del programa a la memòria - Incorrecta configuració del programa per no haver llegit la documentació adjunta - Còpia il·legal del programa - Cap fabricant de Software pot assegurar que el seu producte estigui totalment lliure d'errors

Causes: - Instal·lació Il · legal de Programari professional o jocs - Utilització i intercanvi de suports informàtics infectats - Baixada d'arxius o programes infectats d'Internet - Recepció de correu electrònic amb arhivo adjunt infectadoTareas Preventives - Revisió periòdic de la possible existència de virus en el disc dur - Revisió obligatori dels diskkets - Revisió obligatori després de qualsevol instal·lació - Revisió obligatori després d'una connexió amb Internet

Causas: - Actuació inadequada de l'usuari - Excessiva càrrega de treball - Inexperiència - Manca de serenitat, nervis - Pressió laboral i nivell alt d'estrès - Inadequat Sistema Informàtic - Manca de tasques de control - Revisió dels suports externs i disc - Manca de còpies de seguretat - Defragmentación dels arxius - Revisió de virus - Eliminació de programes i arxius innecessaris

Causas: - Desgast natural- Sobreescalfament - Petits cops - Males condicions ambientals (humitat, temperatura i pols) - Manca de qualitat dels elements - Sobretensió de la xarxa elèctrica - Apagat i encès més del necessari - Caiguda de beguda, cafè, menjar, tabac - Neteja externa diària de l'equip - Connexions inadecuadas- Trasllat

Alternativas: - Còpies internes en un altre ordinador de la xarxa - Còpies en suport extern diàries Parells i Senars - Còpies en suport extern Setmanals - Còpies externes fora del lloc del treball - Substituir suports de les còpies de seguretat després d'un ús limitat per desgast

Recomanacions: - Ofertes espectaculars. Desconfiar per falta de qualitat o per model obsolet - Reservar en el pressupost de la compra una part per a: - Sistemes d'Alimentació Ininterrompuda (S.A.I.) - Reguladors de voltatge (estabilitzadors) - Dispositius de còpies de seguretat - Programari Antivirus - Programari de Control d'instal·lacions i eliminació de programes i arxius innecessaris

Causes: - Robatori - Incendi - Accident de transport - Caiguda - Sobretensió de la xarxa elèctrica

Els usuaris del Sistema Targit Analysis poden tenir diferents nivells d'accés al Sistema i en conseqüència poden utilitzar totes les o algunes funcions de l'aplicació. Els usuaris normals tenen accés a la major part de les funcions, però algunes funcions avançades estan restringides per a determinats usuaris. Les funcions avançades reservades per a usuaris de perfil desenvolupador estaran identificades conseqüentment.

Accés a més informació